kamagra prix kamagra 100mg kamagra jelly canada acheter levitra levitra prix viagra prix viagra pharmacie kamagra oral jelly kamagra jelly acheter kamagra acheter viagra viagra ordonnance viagra sans ordonnance kamagra jelly kamagra pas cher

DIHAJ, ŽVEČI, ŠVICAJ!

8 NAČINOV, KAKO ALAKALIZIRAMO TELO VSAK DAN

Alkalizirano stanje telesa je zdravo stanje telesa. A gre za več kot le zelene smoothije in skledo bio solate. K alkaliziranju telesa lahko pripomoreš tudi s temi osmimi enostavnimi navadami. Vsak dan in brez stresa. 🙂

Kaj sploh pomeni alkalizacija? Kaj je bazičnost in kislost?

Kadar govorimo o kislosti, se nanašamo na nakopičene odpadne kisline v celicah in eventuelno vseh tkivih v telesu. Skoraj vsi strupi v telesu so v obliki kislin, zato jih moramo nevtralizirati. Nevtraliziramo jih s prehrano in navadami, ki povečujejo bazičnost. S tem alkaliziramo telo.

Nekateri pravijo, da smo to, kar pojemo. Jaz pravim, da smo mnogo več kot le to! Ne le zaužita hrana, pač pa tudi navade, čustva, misli in doživljanja vplivajo na naše telo in se odražajo v kislosti ali bazičnosti seča.

Porušeno bazično-kislo ravnovesje

Mnogo zdravstvenih težav in bolezni (nekateri trdijo, da vse!) se razvije zaradi prevelike količine odpadnih snovi, ki nastanejo v tkivih. Naš organizem deluje tako, da odpadne kisline, ki jih ne more izločiti, ponovno vsrkava iz debelega črevesa, od koder jih prek jeter pošlje nazaj o osrednji krvni obtok in odloži v tkivih. In prav v tkivih odložene odpadne kisline določajo, v kakšnem stanju bo naš organizem.

Kako poskrbeti za bazičnost telesa?

Ključno za vitalnost in zdravje je jesti hrano, ki alkalizira naše telo in ne povečuje stopnje kislosti v telesu. Voda, zeleni sokovi, veliko zelenjave, dodatki kot so zelene alge, goji jagode, ashwanganda … Nutricionisti bodo o tem znali povedati več. Ampak naše telo lahko “zakisli” tudi naš način življenja in navade, ki niso povezane le s hrano.

Dejstvo je, da nas je večina zelo zaposlenih. Kar nam velikokrat preprečuje, da bi natančno sledili priporočenim načinom prehranjevanja. Kdaj pač ne gre. A na žalost je ravno v zaposlenih in stresnih trenutkih najlažje zgrabiti tisti slastni, ne-zdrav hiter prigrizek, ki telo zakisa. Poleg tega je stres eden izmed dejavnikov, ki močno poveča kislost v telesu. Ko zmanjšamo vpliv stresa in poženemo kri po žilah, smo že veliko naredili v smeri svojega zdravja, vitalnosti in lepote.

Spodaj sem navedla 8 dnevnih navad, ki niso povezane le s hrano in vam bodo pomagale povišati stopnjo bazičnosti v telesu, kislost pa ohranile nizko (prevod: počutili se boste odlično, pojačali svoj sijaj in okrepili zdravje!).


  1. GLOBOKO DIHAJ

0018_150806_barbi_toskoGloboko in zavestno dihaj! Skozi cel dan. Vsak dan.

Čim večkrat se spomni in opazuj svoj dih. Je plitek ali globok? Plitko dihanje ustvari vrsto neželenih učinkov na zdravje. Eden izmed teh je manj kisika v krvi. Kisik ima močan bazični vpliv na naše telo. Naše telo je zasnovano tako, da izloči kar 70% vseh toksinov skozi dihanje. Zato je izredno pomembno dihati pravilno in učinkovito, da bi lahko telo tako izločilo čim več toksinov in razbremenilo ostale sisteme, ki skrbijo za razstrupljanje telesa.

Zato toplo priporočam, da se naučite pravilno dihati. Čim večkrat v dnevu se opomnite na pravilno dihanje. Polno in pravilno dihanje tudi zmanjšuje stres in napetosti, ki dokazano kislijo naše telo. Tudi zato ima bazični vpliv na telo, saj globoko polno dihanje stimulira parasimpatični živčni sistem in zmanjšuje hormone, ki se sproščajo, ko smo pod stresom (adrenalin, kortizol), ter zvišuje raven hormonov, ki na naše telo vplivajo pomirjujoče in alkalizirajo (oksitocin).

Prgram UMETNOST DIHANJA te nauči TEMELJEV pravilnega dihanja in ti da orodja, prakse in znanje, ki jih potrebuješ, da končno začneš uporabljati to neverjetno moč in dar, ki ga imamo vsi – DIH!

Povečaj svojo vitalnost in sijaj, uporabi zdravilno moč diha, zvišaj raven energije,


2. ŽVRKLJANJE OLJA

Cobio fotka za blogTo je ritual, ki je zasluženo vedno bolj popularen in o katerem vsi govorijo! Opevan je z razlogom. Izvor te tehnike sega daleč v zgodovino, saj jo priporoča 6000 let stara veda – ajurveda – za čiščenje ustne votline, zdrave zobe in dlesni ter alkaliziranje, seveda.  Olje, ki ga žvrkljamo, nase iz ust, zob, dlesni in celo grla povleče škodljive bakterije, glive in druge organizme. Žvrkljanje olja lahko pomaga tudi do optimalnega delovanja limfnega sistema, saj iz telesa odstranjuje škodljive bakterije ter zagotavlja, da se v telesu ustvari zdrava mikroflora.

Jaz žvrkljam biološko in ekološko kokosovo olje COBIO. Odlična izbira! Tudi za negovanje kože in kuhanje. Mmmmmm ….

Kako poteka oljna terapija?

Takoj zjutraj, še preden si umijete zobe ali spijete kozarec vode, zajemite čajno žličko kokosovega ojla in ga počasi stopite v ustih. Žvrkljajte in premetavajte ga po ustih 10-17 minut (pravijo, da 17 minut zato, ker se skozi ščitnico vsakih 17 minut pretoči vsa človeška kri) , vmes pa imate čas, da kaj postorite. Lahko si npr. v miru splanirate dan, uživate pod tušem ali preberete nekaj strani knjige.

Po tem času olje izpljunemo, ustno votlino izperemo z vodo, ki smo ji dodali himalajsko sol, zobe očistimo z zobno krtačko in zobno pasto.

Prve dni vam bo morda to žvrkljanje čudno. A ta ritual vzljubiš! Res je fajn. Pa še okus kokosa te preseli za nekaj minut v daljne tople kraje. 😉

Ne biti presenečeni, če vas po treh mesecih zobozdravnik vpraša: »Vaši zobje in dlesni so v odlični formi. Kaj ste pa delali?« Kokos, gospod doktor. Kokos. 😉


  1. ŽVEČI IN PREŽVEČI

Slina alaklizira, zato dobro prežveči vse, kar užiješ. 20 do 40 krat je idealno. Ne pozabi: prebava se začne v ustih!


  1. POSKRBI ZA LIMFNI PRETOK

Masaža telesa in suho ščetkanje kože pospešita limfni obtok. To poveča cirkulacijo in izloča toksine iz telesa, poveča obtok kisika v krvi in spodbudi alkalizacijo.  Suho ščetkanje telesa izvedemo z enostavnim krtačenjem našega telesa od nog navzgor prosti srcu. Priporočam krtačo, ki ima dolg ročaj, mehke naravne ščetine in je vedno shranjena na suhem. Skrtačite svoje telo preden greste pod tuš. Potem pa še nekaj minutk namenite dotiku in negovanju – naoljite svoje telo.

Najboljše masažna tehnika, s katero primarno vplivamo na limfni sistem, je ročna limfna drenaža. Ta masaža je namenjena spodbujanju limfnega obtoka (odlično za odpravljanje celulita) in odpravljanju oteklin (edemov), v preventivi pa za ohranjanje dobrega delovanja limfnega sistema. Naloga limfnega sistem je odstranjevanje večjih molekul (kot so beljakovine, maščobe in mikroorganizmi) iz tkiv, s tem pa razstrupljamo telo.


  1. ŠVICAJ

Bolj kot se potimo, več toksinov se znebimo. Manj kot je toksinov v našem telesu, manj je telo zakisano. Savne in parne kopeli so odlična izbira. Izberimo pa tudi dinamično gibanje, kjer nam »teče dol«.


  1. PLEŠI, SKAČI IN SE ZABAVAJ / GIBAJ SE0370_160416_joga_Dobrna

Redno se gibaj, da redno eliminiraš strupe iz telesa. Telesna aktivnost deluje tako antistresno, kot tudi zdravilno. Telo oskrbimo z več kisika, kar omogoča alkalno okolje. Fizična aktivnost tudi pomaga telesu, da se lažje znebi vseh toksinov (potenje). Vedeti je treba, da limfni sistem nima mišičnih vlaken, zato je odvisen od  mišične aktivnosti skeleta.

Ples, tek, plavanje, kolesarjenje so izvrstna izbira gibanja za pospešitev krvnega obtoka.

Gibanje tudi pomaga pri odpravljanju stresa in tesnobe. Naj gibanje postane način življenja, vir užitka in redna dnevna praksa. O tem, kako gibanje lahko postane čisti užitek in strast, lahko preberete tukaj.

Restorativne prakse kot so joga in nežno raztezanje izničujejo kislost v mišicah, ki se pojavi po intenzivni aktivnosti (alias »muskel fiber«). Zelo pomembno je, da vklopiš to v svojo redno gibalno rutino.

Najdite gibanje, ki nahrani vašo dušo in izšvica toksine, pa bo vse en velik bazični užitek! 😉


  1. PRIVOŠČI SI DOVOLJ SPANCA IN POČITKA

Stresa povzroča celično kislost. Vedno poskrbi za ravnovesje s tem, da kreiraš rituale, ob katerih se razvajaš, odpočiješ in umiriš. Poskrbi za povezanost telesa, uma in duše. Dihaj! 😉

 

Potrudi se, da greš v posteljo najkasneje ob 11h zvečer, da podpreš naravne ritme telesa in proizvajanje melatonina.

Hodi bosa, privošči si kopel ob svečkah, pij čaj, dovoli si malo dnevnega sanjarjenja, piši dnevnik, sprehodi se v naravi … delaj tisto, kar ti omogoča stik  s sabo. Karkoli že to je. In brez slabe vesti! 🙂


  1. MEDITIRAJ

0357_160416_joga_Dobrna

Redno meditiraj. Ni potrebno veliko časa. Tudi 10 – 15 minut meditacije na dan bo prineslo v tvoje življenje neverjetne pozitivne učinke.

Če se želiš naučiti pravilno dihati in s tem ustvariti več bazičnosti v telesu (in to še pred poletjem) KLIKNI TUKAJ!

Naj bo vse skupaj pravi bazični užitek!

Barbara_podpis

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Vpiši svoje podatke in prejela boš ZVOČNO DARILO - VAL SPROSTITVE ZA OBNOVO ENERGIJE ter šus inspiracij in dozo praks, ki bodo preobrazile tvoje telo in
ti spremenile življenje.

Barbara Balažic
Barbara Balažic
Barbara Balažic